- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A5: Denge gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K3: Tek ayak üzerinde belirli bir süre durur.
K4: Tek / çift ayak üzerinde olduğu yerde zıplar.
K6: Çift ayakla ileri / geri sıçrar
SDA
A6 : Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
K2: Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır.
K7: Gerektiğinde lideri izler.
K8: Gerektiğinde liderliği üstlenir.
BA
A3: Dikkatini toplayabilme
K2: Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır.
Malzeme:
Ayna
Uygulama:
Öğretmen “Ayna” oyununun kurallarını anlatır.
* Bir çocuk ayna olur, bir başka çocuk da onun karşısına geçer. Ayna olan çocuk, diğer çocuğun yaptığı hareketlerin aynısını yapmaya çalışır. Şaşırırsa oyundan çıkartılır.
* Ayna olan çocuk, yapacağı hareketler konusunda özgür bırakılmalıdır.
* Bu oyun, birden fazla çocukla da oynanabilir. İlk deneme gerçek ayna önünde de yapılabilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A5: Denge gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K3: Tek ayak üzerinde belirli bir süre durur.
K4: Tek / çift ayak üzerinde olduğu yerde zıplar.
K6: Çift ayakla ileri / geri sıçrar
SDA
A6 : Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
K2: Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır.
K7: Gerektiğinde lideri izler.
K8: Gerektiğinde liderliği üstlenir.
BA
A3: Dikkatini toplayabilme
K2: Dikkatini nesne/durum/olay üzerinde yoğunlaştırır.
Malzeme:
Ayna
Uygulama:
Öğretmen “Ayna” oyununun kurallarını anlatır.
* Bir çocuk ayna olur, bir başka çocuk da onun karşısına geçer. Ayna olan çocuk, diğer çocuğun yaptığı hareketlerin aynısını yapmaya çalışır. Şaşırırsa oyundan çıkartılır.
* Ayna olan çocuk, yapacağı hareketler konusunda özgür bırakılmalıdır.
* Bu oyun, birden fazla çocukla da oynanabilir. İlk deneme gerçek ayna önünde de yapılabilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı