- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K1: Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar.
K4: Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
K5: Sözel yönergelere uygun olarak koşar.
BA
A3: Dikkatini toplayabilme
K2: Dikkatini nesne/durum/ olay üzerinde yoğunlaştırır.
Uygulama:
* Çocuklardan tek sıra halinde birbirlerinin ardı sıra dizilmeleri istenir.
* Öğretmen sıranın başına geçerek bazı hareketler yapar (el sallama, başını kaşıma, dizlerini karnına çekme, vb.) ve çocuklardan bu hareketleri aynen taklit etmelerini ister.
* Önce yavaş hareket edilir ve hareketler giderek daha hızlanır.
* Hareketler belirli aralıklarla çeşitlendirilir.
* Önce çocukların kolay taklit edebilecekleri hareketlerle başlanır. Daha sonra hareketler giderek karmaşıklaşır.
* Sıranın başına sırasıyla her çocuğun geçmesi sağlanır ve hareketler yapması istenerek oyuna devam edilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K1: Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar.
K4: Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
K5: Sözel yönergelere uygun olarak koşar.
BA
A3: Dikkatini toplayabilme
K2: Dikkatini nesne/durum/ olay üzerinde yoğunlaştırır.
Uygulama:
* Çocuklardan tek sıra halinde birbirlerinin ardı sıra dizilmeleri istenir.
* Öğretmen sıranın başına geçerek bazı hareketler yapar (el sallama, başını kaşıma, dizlerini karnına çekme, vb.) ve çocuklardan bu hareketleri aynen taklit etmelerini ister.
* Önce yavaş hareket edilir ve hareketler giderek daha hızlanır.
* Hareketler belirli aralıklarla çeşitlendirilir.
* Önce çocukların kolay taklit edebilecekleri hareketlerle başlanır. Daha sonra hareketler giderek karmaşıklaşır.
* Sıranın başına sırasıyla her çocuğun geçmesi sağlanır ve hareketler yapması istenerek oyuna devam edilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı