- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K2: Nesneleri kaptan kaba boşaltır.
K3: Nesneleri üst üste / yan yana / iç içe dizer.
K6: Nesneleri ipe vb. dizer.
SDA
A12: Çevredeki güzellikleri koruyabilme
K1: Çevredeki güzelliklerin korunma nedenlerini söyler.
K2: Çevredeki güzellikleri korumak icin yapılması gerekenleri açıklar.
K3: Çevredeki güzellikleri korumada sorumluluk alır.
Malzeme:
Saksı, toprak, sulu boya, patlamış mısır, su, yapıştırıcı.
Uygulama:
Boş bir saksının içi toprakla doldurulur.
* Patlamış mısırlar dallara yapıştırılarak sulu boya ile mısırların üzerleri boyanır.
* Daha sonra ağaç dalları çocukların isteklerine göre kutunun içine yerleştirilerek çiçek tamamlanır.
* Çocuklarla çevredeki güzellikleri neden korumamız gerektiği ve bunun için neler yapılması gerektiği hakkında sohbet edilir.
* Sonrasında konuşulanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
* Bu etkinliğin yapıldığı hafta çevrede bulunan bir ormana ya da botanik bahçesine gezi düzenlenerek çocukların farklı canlı türlerini tanımaları sağlanır. Çevreyi koruma konusunda da çocuklar bilgilendirilir.
alıntı
PMA
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K2: Nesneleri kaptan kaba boşaltır.
K3: Nesneleri üst üste / yan yana / iç içe dizer.
K6: Nesneleri ipe vb. dizer.
SDA
A12: Çevredeki güzellikleri koruyabilme
K1: Çevredeki güzelliklerin korunma nedenlerini söyler.
K2: Çevredeki güzellikleri korumak icin yapılması gerekenleri açıklar.
K3: Çevredeki güzellikleri korumada sorumluluk alır.
Malzeme:
Saksı, toprak, sulu boya, patlamış mısır, su, yapıştırıcı.
Uygulama:
Boş bir saksının içi toprakla doldurulur.
* Patlamış mısırlar dallara yapıştırılarak sulu boya ile mısırların üzerleri boyanır.
* Daha sonra ağaç dalları çocukların isteklerine göre kutunun içine yerleştirilerek çiçek tamamlanır.
* Çocuklarla çevredeki güzellikleri neden korumamız gerektiği ve bunun için neler yapılması gerektiği hakkında sohbet edilir.
* Sonrasında konuşulanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
* Bu etkinliğin yapıldığı hafta çevrede bulunan bir ormana ya da botanik bahçesine gezi düzenlenerek çocukların farklı canlı türlerini tanımaları sağlanır. Çevreyi koruma konusunda da çocuklar bilgilendirilir.
alıntı