Turşu Kuruyoruz
FEN VE MATEMATİK
ÖBA A1 K: 4- 5–6–7
BA A14 K: 3–4–5
BA A9 K:4–5–6
BA A15 K:1–2–3
BA A17 K:1
DA A7 K:3
Turşu kuracak anne sınıfa gelince çocuklar kimin annesinin etkinlik için geldiğini söylerler. Anne anlatarak turşuyu kurarken:
—Kavanoza kaç biber koydum?
—Kaç parçaya kestim? (Bütün-Yarım) gibi ifadelerle ekleme-bölme soruları sorulur.
Konuk anne, kış için evde başka hangi hazırlıkları yaptığını anlatır.
Kurulan turşu Fen ve Doğa Köşesine konur.
DEĞERLENDİRME:
— Turşunun içine hangi sebzeleri koyduk? Anne önce hangi sebzeyi koydu?
—Kış için karıncalar neden hazırlanır?
—Peki, biz evimizde kış için hazırlık yapıyor muyuz? Anneleriniz neler yapıyor? (Hatırlama)
ETKİNLİK PLANI: EMEL ÖZDEMİR
FEN VE MATEMATİK
ÖBA A1 K: 4- 5–6–7
BA A14 K: 3–4–5
BA A9 K:4–5–6
BA A15 K:1–2–3
BA A17 K:1
DA A7 K:3
Turşu kuracak anne sınıfa gelince çocuklar kimin annesinin etkinlik için geldiğini söylerler. Anne anlatarak turşuyu kurarken:
—Kavanoza kaç biber koydum?
—Kaç parçaya kestim? (Bütün-Yarım) gibi ifadelerle ekleme-bölme soruları sorulur.
Konuk anne, kış için evde başka hangi hazırlıkları yaptığını anlatır.
Kurulan turşu Fen ve Doğa Köşesine konur.
DEĞERLENDİRME:
— Turşunun içine hangi sebzeleri koyduk? Anne önce hangi sebzeyi koydu?
—Kış için karıncalar neden hazırlanır?
—Peki, biz evimizde kış için hazırlık yapıyor muyuz? Anneleriniz neler yapıyor? (Hatırlama)
ETKİNLİK PLANI: EMEL ÖZDEMİR