2008-2009 Eğitim Dönemindeki çocuklarımın yaptıkları özgün giysileri beğenmeniz dileği ile...
BA Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme
Kazanımlar:
6. Varlıkları dokunsal özelliklerine göre eşleştirir.
9. Eş nesnelere örnek verir. .(Eldiven-Eldiven, Çorap-Çorap gibi)
Amaç 6. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre gruplayabilme
Kazanımlar:
6. Varlıkları kullanım amaçlarına göre gruplar.
PMA Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar:
8. Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
10. Yönergeye uygun çizgiler çizer.
13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser.
SDA Amaç 11. Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme
Kazanımlar
3. Görsel sanat etkinliklerinde ürün yapar.
4. Görsel sanat etkinliklerinde özgün ürün yapar.
7. Ürünlerini çeşitli yollarla sunar.
ÖB Amaç 2. Giysilerini giyme ve çıkarabilme
Kazanımlar:
3. Giysilerini yardımsız giyer.
4. Giysilerini doğru şekilde giyer.
5. Giysilerini katlar.
Uygulama:
çOCUKLAR EVDEN GETİRDİKLERİ GİYSİLERİ ÇEŞİTLİ ÖZELLİKLERİNE GÖRE GRUPLARA AYIRIR.
Gruplama, eşleştirme, benzerlik gibi oyunların ardından giysi giyme, çıkartma, düğme çözme, ilikleme, askıya asma gibi oyunlar oynanır.
yere farklı renbklerde fon kartonlar, boyalar, makaslar, düğmeler vs bırakılır. Halı üzerinde fon karton ve getirdikleri giysileri kalıp olarak kullanarak özgün giysiler oluştururlar. Her giysinin bir rengi ve deseni olduğuna dikkatleri çekilir.
-oluşturdukları giysilerin bir oyun materyali olarak kullanılması amacı ile serbest oluyna geçilir.
Pazarcılık mı dersiniz, konfeksiyonculuk mu?
Zevkli bir ortamda eğitim yapmanın tadına varmanız dileği ile...
Plan: Emel ÖZDEMİR
ALINTI DEĞİLDİR.
ORJİNALİNİ önceokulöncesi sitemizdeki ''kış'' planlarım arasında bulabilirsiniz.
Fon kartonunla oluşturulsn bu sanat etkinliğini doğayı koruma temasında poşetlerle uygulamanızı tavsiye ederim.
BA Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme
Kazanımlar:
6. Varlıkları dokunsal özelliklerine göre eşleştirir.
9. Eş nesnelere örnek verir. .(Eldiven-Eldiven, Çorap-Çorap gibi)
Amaç 6. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre gruplayabilme
Kazanımlar:
6. Varlıkları kullanım amaçlarına göre gruplar.
PMA Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar:
8. Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
10. Yönergeye uygun çizgiler çizer.
13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser.
SDA Amaç 11. Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme
Kazanımlar
3. Görsel sanat etkinliklerinde ürün yapar.
4. Görsel sanat etkinliklerinde özgün ürün yapar.
7. Ürünlerini çeşitli yollarla sunar.
ÖB Amaç 2. Giysilerini giyme ve çıkarabilme
Kazanımlar:
3. Giysilerini yardımsız giyer.
4. Giysilerini doğru şekilde giyer.
5. Giysilerini katlar.
Uygulama:
çOCUKLAR EVDEN GETİRDİKLERİ GİYSİLERİ ÇEŞİTLİ ÖZELLİKLERİNE GÖRE GRUPLARA AYIRIR.
Gruplama, eşleştirme, benzerlik gibi oyunların ardından giysi giyme, çıkartma, düğme çözme, ilikleme, askıya asma gibi oyunlar oynanır.
yere farklı renbklerde fon kartonlar, boyalar, makaslar, düğmeler vs bırakılır. Halı üzerinde fon karton ve getirdikleri giysileri kalıp olarak kullanarak özgün giysiler oluştururlar. Her giysinin bir rengi ve deseni olduğuna dikkatleri çekilir.
-oluşturdukları giysilerin bir oyun materyali olarak kullanılması amacı ile serbest oluyna geçilir.
Pazarcılık mı dersiniz, konfeksiyonculuk mu?
Zevkli bir ortamda eğitim yapmanın tadına varmanız dileği ile...
Plan: Emel ÖZDEMİR
ALINTI DEĞİLDİR.
ORJİNALİNİ önceokulöncesi sitemizdeki ''kış'' planlarım arasında bulabilirsiniz.
Fon kartonunla oluşturulsn bu sanat etkinliğini doğayı koruma temasında poşetlerle uygulamanızı tavsiye ederim.