1. Sitemizin yazılımı değişmiş olup kullanıcı adı ile girişlerde başlangıçta sorun yaşanabilir , özellikle kullanıcı adında Türkçe Karakter olanlar. Giriş yapmak için kullanıcı adı yerine mail adresiniz ile giriş yapınız. Sorun yaşarsanız erdoganibrahim@msn.com veya 0506 296 64 94 ten bana ulaşabilirsiniz.İbrahim ERDOĞAN
    Duyuruyu Kapat

Su şişesinden farecik yapımı

'Kutu ve Şişelerden Yapılan Etkinlikler' forumunda Musa BAL tarafından 21 Aralık 2011 tarihinde açılan konu

  1. Musa BAL

    Musa BAL Administrator

    Katılım:
    19 Eylül 2011
    Mesaj:
    441
    Alınan Beğeniler:
    1

    Küçük su şişesinden farecik yapımı
    [​IMG]

    Malzemeler: Küçük su şişesi, kibrit çöpleri, artık materyaller

    Uygulanışı: Çocuklara “Kedilerin hep kovaladığı hayvan hangisidir?” diye bir soru sorulur. Fare yanıtından sonra farelerin belirgin özelliklerinin neler olduğu sorulur. Çocuklar iki gruba ayrılır. Bir grup fare bir grup kedi olur. Kedi olanlar fareleri sınıfta kovalarlar. Bir süre sonra çocuklar etkinlik masalarına alınır. Çocuklara neler hissettikleri sorulur. Çocuklara pet şişeler verilir. Çocuklar pet şişeleri istedikleri kumaşla kaplarlar. Fon kartonunu huni şeklinde getirilir ve pet şişenin kapaklı tarafına geçirilir. Çocuklara yuvarlak çizilmiş kartonlar verilir ve kesilerek farelerin kulakları yapılır. Kibrit çöplerinden bıyıklar yapılır. Daha sonra çocuklar istedikleri gibi farelerine ağız göz vb. yaparlar.


    Yöntem ve teknikler: Rol oynama, soru cevap

    Amaç ve kazanımlar:

    Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
    Kazanımlar
    8. Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
    13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser.
    14. Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır

    Amaç 7. Hoşgörü gösterebilme
    Kazanımlar
    3. Kendisini başkalarının yerine koyarak duygularını açıklar.


    Malzemeler:
    Küçük su şişesi, kibrit çöpleri, artık materyaller


    Uygulanışı: Çocuklara “Kedilerin hep kovaladığı hayvan hangisidir?” diye bir soru sorulur. Fare yanıtından sonra farelerin belirgin özelliklerinin neler olduğu sorulur. Çocuklar iki gruba ayrılır. Bir grup fare bir grup kedi olur. Kedi olanlar fareleri sınıfta kovalarlar. Bir süre sonra çocuklar etkinlik masalarına alınır. Çocuklara neler hissettikleri sorulur. Çocuklara pet şişeler verilir. Çocuklar pet şişeleri istedikleri kumaşla kaplarlar. Fon kartonunu huni şeklinde getirilir ve pet şişenin kapaklı tarafına geçirilir. Çocuklara yuvarlak çizilmiş kartonlar verilir ve kesilerek farelerin kulakları yapılır. Kibrit çöplerinden bıyıklar yapılır. Daha sonra çocuklar istedikleri gibi farelerine ağız göz vb. yaparlar.


    Yöntem ve teknikler: Rol oynama, soru cevap

    Amaç ve kazanımlar:

    Amaç 2. El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
    Kazanımlar
    8. Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
    13. Malzemeleri istenilen nitelikte keser.
    14. Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır

    Amaç 7. Hoşgörü gösterebilme
    Kazanımlar
    3. Kendisini başkalarının yerine koyarak duygularını açıklar.
     

Bu Sayfayı Paylaş